Isnin, Mac 28, 2011

.....abc......

salam semua.. huhu..lama juga tak updatekan blog nie.. kepada insan2 yg setiasa menanti seperti budak cute afifah ramli... maaf ye sayang...
sekarang nie aku dah sambung degree....

jauh tu di bumi kedah..yang tak pernah aku masukkkan dalam perancangan aku

but so far..alhamdulillah best lah juga

walaupun kadang2 boring...hehehe


kat sini semua okey je lah..cuma tu lah

nak berbandingkan kehidupan aku time diploma dulu

mmg jauh berbeza,....

skrng baru tau erti kehidupan seorang pelajar..huhuhu

mmg best and amat2 bererti bagi aku....


macam biasalah kan kalau dah duduk kat tempat orng

ish mmg mcm2 jeneis manusia kita jumpa...

sakit hati, bengang pun ade...huhuhu

kadang2 aku pernah terpikir..

derang buat perangai mcm tu derang tak penah pikir ke??

ish2..macam2 semoga allah berikan hidayah pada mereka amin....


sekarang aku dah nak tutp dah tirai sem 1...

wah sngt2 cepat..aku sendiri mcm tak sangka..huhu

walaubgaimana pun..

aku mengharapkan sem 1 nie selamat dan berakhir dgn tenang...

amin..insyallah....


nanti akn ku update lagi ye kawan2...

salam..


Tiada ulasan: